Saturday, December 25, 2010

got a message at fb

MESSAGE FROM LOLA LILEA & ME...

Between You and Lola Lilea
Lola Lilea December 25 at 7:24pm Report
deq..i miss u..lame x chat ngn deq..ore br je lps baca blog deq..afterbaca rasa rndu gila ko deq..
Fiqa Amirah Azmi December 25 at 7:32pm
hurmmmm...
Cmner ili leh bace blog ore nie???
Dpt kt mne link???
Tau xpe, ore mmg rnd gler dgn ili..kalau blh nk back 2 when we f4..tat such a good life i hav...
~rnd sgt2..ore xcontact ili sgt mse blk 2 sbb ore still pgg kata2 ili kt ore mse f5 2..huhu
sedih bile ili kata kita mungkin xkn rapat mcm dulu..so tat's really make me down n not strong 2 be close wif u again... :(
Lola Lilea December 25 at 8:01pm Report
hohoho..ore tgk deq komen2 ngn kwn deq..so ore pun bukak lah..
Fiqa Amirah Azmi December 25 at 8:53pm
oooo...dh rse dh...
Sbb blog ore 2 xramai tahu pn...sbb ore tulis kokse kokdang...hahhaha
nnt nk kena delete komen 2..xse v ore len bkak blog ore..hahahaaha
Lola Lilea December 25 at 9:00pm Report
kwang3..bialah kalau org lain tahu pun..

~when i got tis message, i really happy n don't hav any words out from my mouth except smile....the biggest smile I have at tat everning....my fwens just looking at me w/out any words too..
this smile makes me know that I still have a fwen tat now missim me a lot...and it's u Nur Ili Jalilah..I really missim u long time ago since we contact again after a big argument....but it's okay at least I knew it that u had forgive me...
Don't want 2 comment anything about that argument...now i just want to say that I really "BERSYUKUR" bcoz Allah give my old fwen 2 me...HE more know my feeling than anyone, that's why HE give what I have lost b4...thank you ALLAH..
hope tis contact will never fade again, ili..

No comments:

Post a Comment